Saturday, July 12, 2008

sape nak NTD????

Time2 malam2 macam ni biler perut lapo teringat kat skool lame dulu. DUlu aku pernah la jadi AJK beli makanan. Jadi AJK bkan sebab aku kuat makan tapi sbab aku AJk kebajikan. SO bile bdak2 ni da kebulur kene r beli makanan.

SO before prep, akan ade la satu list order kat bilik warden. So tugas aku adalah menghantar list tu ke gerai makan sebelah asrama aku. Macam2 ada. Nasi paprik, Nasi USA, nasi CINA n yang paling banyak skali tiap2 malam NASI TELOR DADAR (NTD). nasi ni senang aje. nasi putih + telur dadar + sos+ sup. memang favorite dak skoll ak la dlu nih. harga pon murah jer.

Lpas abes prep aku pon dengan menggunakan kuasa yang ade, keluar la dari asrama gi gerai tu. Kadang2 klu oder x siap lagi, lepak r tengok tv. kadang2 brother tu blanjer minum air dulu. Tapi selalunyer aku dapat laa makan free. slalu NTD jer. Tapi kadang tuh brother tu suh oder jer pape. Die kaci free. Memang untung badan laa.

Memang seronok buat keje2 camtu. Lagi2 tolong orang kan. Slalu time ari malam kamis or jumat ramai laa yg oder. Setakat tu sahaje coretan yang melalut nih. Semoga lepas nih aku dapat wat tulis bnde yg lebey berfaedah dari nih.

sory. peace!

1 comment:

fsj said...

nk STD satu. hihi.
eh menariknye, siap boleh order kt luar asrama lg,
kiteorg tade pn.
makan supper tu aje la. biskot cicoh teh. roti. gitu jela. tadop r beradong smp buleh gi gerai :p