Tuesday, July 15, 2008

Kronologi Bday Wira Tempur

Semalam baru celebrate bday Amad. 3 hari lambat. Nak cerita sket la kronologi2 bday party niih. bermula sejak 9 julai - 14 julai.

9 julai

11.00 malam : Amad menunjuk2 kan hadiah2 bday nyer kepada aku. Satu hadiah kene bukak
tyme bday dier. lagi 2 hari. Aku pon wat x tahu jer.

10 julai

11.00 malam : Wayne mengingatkan aku bahawa esok adalah bday amad. Tapi aku memang da
lupe sebab mmg xde planing celebrate mlm ni. Nk celebrate hari Sabtu.

11 julai(jumaat)
bday amad

12.00 malam : Amad membuka hadiah Jersey nyer sambil menunjukkan kepada ku. Aku
pon buat x tahu saja. Ade la aku puji sket. N hari ni aku x o9 pon. Ramei dak yg
wish dier.

8.00 pagi : Aku memberitahu Azizul dan kami da planing nk celebrate sabtu.

10 malam: Amad beritahu die nak pegi Mangalore. Aku wat x tahu jer padahal dlm hati da rase
xtau nak wat aper. cancel la planing. Pastu dier pon ajak aku.

12 julai (sabtu)


12.00 malam: Ade sape ntah call dier. Wish hapy bday. tyme tuh ak kt sebelah dier. N dier
cakap da telambat satu hari da laa. Aku pon wat2 x dgr tyme dier call tuh. die
cakap mak dier pon lom wish lagi. hehe.

8.00 pagi : Amad seperti mula diam2 dgn aku. hari x seperti biasa.

9.00 pagi : Aku btau Azizul die nk gi Mglore n kami tuka planing.

1.00 tgh hari: Moto amad x bleh stat. dier suh aku stat kan. Tapi ni bkan sebahagian dalam
planing la. sebab moto dier da bleh stat pastuh.

5.00 petang : Amad ke Mangalore. sane ade party bday gak utk dier. Izwan plan.

11.00 malam: Aku pon stat cari gambo Paris amad. Nk wat video.


13 Julai (Ahad)

4.00 petang : Amad pakai baju baru depan Afiq. Afiq pon memuji baju tu. Aku lagi sekali wat x
x dengar jer. Susah tul nak cover. Afiq la plak wat kaco.

5.00 petang : Tgok citer ROBOT ngan AMad.

14 Julai (isnin)

11.30 pagi : Aku wat kek bday AMad n Hisyam. (oder jer. bkan wat pon.haha)

12.00 tgh hari: Ak send mesej invitation utk party malam nih.

4.00 petang: Moto amad rosak. Xleh gerak2. APiz nyer planing kot. Aku mng xtau aper2.
Aku mmg x besalah. aku mengabeskan Video bday yang tertunda sejak semalam.

7.30 malam : AKu letak KEK bday kat Swarnagiri.

8.39 malam: Aku cakap xmo pakai baju same ngan amad. Tetibe lak dier terase. Cakap aku da
berubah. padahal sebelum ni bese jer. hehe.

9.00 malam: Planing ngan Apiz suh bawak balik Amad. Jgn bwk jalan mane2. Aku anta mesej
kumpul kat Swarnagiri b4 gerak gi Shivam.

10.30 malam: aku balik Libry awal giler. Nk beli air n xnak terserempak ngan Amad.

11.00 malam: sume da kumpul. Azizul mesej kat aku kate Amad da sampai umah.

11.15 malam: sume gerak. HIsham pon ade gak. Kek dinyalakan. sume lepak dkat luar.
planing asal nak surprise kat dlam bilik. So aku pon ke bilik nak tgok Amad
yang sedang ditahan Apiz. Apiz tetibe lak bleh nk tujuk lagu mende ntah.(tactic la
ni. haha.
Tapi amad tetibe nak ke depan. Dier tegor aku nape pintu x tutup. Azizul n Aji ade
kat pintu da. die gi kat pintu, Pastu sume pon masuk n nyanyi HApy BDAY to
AMAD N HISHAM.



dengan ini aku nak wish la kepada Amad n Hisyam Hapy bday. Sory la aku cerita dlam blog nih.
Sory lmbt celebrate. moga ko tidak emo2 lagi pasnih. hehe.

Sebenarnyer nk letak video yg aku wat tu, tapi lenkali laa. lambat sgt. nnt ak cari uploader laen.


Utuk RUmateku yang KACAK,



peace!

1 comment:

fsj said...

baiknye buat vid utk rumet.
lagu ni la saing saye kt india tu suke skg ni. hurm.. :p