Wednesday, September 10, 2008

YAti Ayam Percik

Bersama hidangan ayam percik n nasi kerabu n juz oren

Assalamualaikum.

Post kali ni nak promote la sket2 Yati ayam Percik ni kat kawan2. Ayam Percik yang mempunyai resepi tersendiri ni berasal dari kelantan. Campur yg kat kajang nih da ade dua cawangan la. Kat Kelantan tuh, kdai die memang beso n famous. Antara menu yg selalu nyer orang oder la, nasi kerabu,ayam percik, gulai kawah. Tempat nih memang selalu full la klu bukak pose. Orang beli bungkus bawak balik pon ramei. Sebenonyer tauke dier nih family jiran aku. Saje je nk puji2 sket nih. Bulan2 pose kan. Haha.

Hari Ahad hari ke 6 pose, aku n kawan2 aku dak kisas yg area kat Selangor wat iftar ramei2. Kitorang wat kat ngan rumah aku. Yati AYam Percik. Kdai die terletak berhampiran ngan GIant Kajang.

Walaupun member2 sume ramei yang duk jauh2, Uitm shah alam, Uia, tapi sumer sudi r meluangkan mase dtg iftar. Yang laen duk dkat2 jer kat kwsan Kajang.

Nekman- Shah Alam











PAan- UiaM







Wanta- UiaM







Hanif- Um









Eyo- Uniten & DD-jepon


DD asik ajak men futsal jer skang. Klu dulu mandom jer. haha.











Dzar- Uniten










Faiz-Jepun







kami stat kumpul pkul 6 ptg kat kedai. Walaupun pada awalnye banyak gak r onak dan likunya akibat x mau dgr instruction btol2 smpai tesesat2 tapi sampai jugak akhirnye. haha.
lpas makan, mereka singgah rumah aku untuk solat maghrib + isya + tarawikh. Imam khas dari UM. hehe. pastu ade r moreh sket2.

Ramei gak kawan yg dkat2 tapi x dpat datang sbab ade urusan masing2. Ayub ade exam. Yg len2 bz.

Malam tu Faiz tido umah aku. pagi esoknyer die balik. Moga2 pertemuan dan perpisahan kami hanya kerana Allah.

No comments: